طراحی پرتال-نرم افزار- سازمان الکترونیک- پرتال سازمانی درسا- پورتال امن- فرم ساز- گزارش ساز- امنیت- طراحی وب- مشتریان-

پرتال سازمانی درسا
portal
 
Dorsa Web Hosting

یکی از اهداف اصلی شرکت پاسکال سیستم ، ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان خود می باشد. ما هم معتقدیم که مشتری شریک اصلی ماست و در این راستا کلیه تلاش خود را در راستای ارائه خدمات حرفه ای و استاندارد به مشتریان ارائه خواهیم کرد. از ویژگیهای خاص ارائه خدمات به مشتریان در شرکت پاسکال سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:


 
نیازسنجی کامل و ارائه راهکار مناسب
وجود تیم های مشاوره حرفه ای در کنار مشتریان در طول دوره خدمات :
 

ما با ایجاد تیم های مشاوره حرفه ای تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از محصولات خریداری شده به مشتری خواهیم کرد زیرا معتقدیم که استفاده کامل و درست و قابل بهره برداری از محصولات دُرسا ، یکی از عوامل رضایت خاطر مشتری از محصول و هزینه انجام شده توسط مشتری می باشد.


 
مشاوره و ارائه خدمات در امور گرافیک :
 

مطالعه مخاطبان مشتری ، ایده پردازی ، طراحی فایل های گرافیکی و فلش ، CD های مالتی مدیا ، تیزرهای تبلیغاتی زیبا وجذاب، فایل های 3 بعدی ، تهیه عکس های مورد نیاز پُرتال ها ، وب سایت ها ، تهیه عکس های صنعتی حرفه ای ، تهیه عکس های خبری ، تهیه و چاپ کتاب ، کاتالوگ ، فرم های اداری و ...


 
تهیه محتوای وب سایت ها و پُرتال ها :
 

یکی از بزرگترین چالش ها در پُرتال ها و وب سایت های ایرانی ، عدم توجه اساسی به محتوا می باشد که می توان مهمترین عوامل آن را عدم توجه مدیران به محتوا و کمبود متخصصین حرفه ای در تهیه محتوا اشاره کرد. شرکت پاسکال سیستم در راستای ارائه خدمات برتر و نوین به مشتریان خود اقدام به ایجاد زیر مجموعه تولید محتوای حرفه ای نموده تا ضمن برطرف نمودن نیازهای مشتریان خود ، یک فرهنگ سازی و تعیین الگو و استراتژی برای پُرتال ها و وب سایت های ایرانی ایجاد کنیم تا شاید توانسته باشیم خدمتی به مردم عزیزمان کرده باشیم.


 
ارائه مشاوره تخصصی در راستای پیاده سازی پُرتال های سازمانی:
  از اهداف اساسی پیاده سازی پُرتال ها می توان به ایجاد پایگاه اطلاع رسانی ، ارائه سرویس های خدمات رسانی ، کاهش هزینه ها ، اصلاح فرایندهای ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی و ... اشاره کرد.
شرکت پاسکال سیستم در این راستا و پشتیبانی مشتریان گرامی خود با ایجاد زیر مجموعه مشاوران فنی که دارای سابقه فراوان در سازمان ها و نهادها می باشند نموده تا بتوان با مطالعه سازمان ، بهترین راهکار بهره وری از پرتال را به سازمانها ارائه نماییم.
 
خطوط ارتباط با مشتری از طریق تلفن ، پُرتال دُرسا ، SMS و مراجعه حضوری می باشد.
روش پشتیبانی فنی نرم افزار به شرح ذیل می باشد :

 

 

 

 

پشتیبانی نرم افزارSoftware Maintenance
 

تغییر و تبدیل یک محصول نرم افزاری بعد از تحویل برای اصلاح کردن اشکالات وهمچنین جهت بهبود بخشیدن کارایی یا دیگر مولفه ها و سازگار کردن محصول با تغییرات محیطی

 
درخواست تغییر Modification Request (MR)
 

یک اصطلاح عمومی شامل مستندات گزارش اشکالات گوناگون و مستندات پیکربندی کنترل تغییر (مثال درخواست تغییر نرم افزار SCR)

 

انواع پشتيباني نرم افزار
 
پشتیبانی انطباقی Adaptive Maintenance
  پشتیبانی ضروری Emergency Maintenance
  پشتیبانی تکمیلی Perfective Maintenance
  پشتیبانی پیش گیرانه Preventive Maintenance

 

 
.Copyright © 2015 DorsaGroup - All Right Reserved
Powered by DorsaPortal